Erdei Magdolna

Őfelsége az ügyfél - Az ügyfélkapcsolatban nélkülözhetetlen ember

bagolyvár könyvkiadó kft.  | 2001  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  150 oldal

Libri Antikvárium
Mindenki hallott már ügyfélkapcsolatról (Customer Relationship Management) és volt is benne része számtalan esetben. Hallott az ügyfélközpontúságról és használt már olyan technikai csodákat, melyeket kizárólag az ügyfél érdekében vetettek be a szolgáltató cégek. Vizsgálták már a kérdést gazdasági, marketing és értékesítési szempontból. Szakosodtak rá tanácsadó cégek és szoftverfejlesztők-gyártók. Kitalálták a stratégiát, megalkották a folyamatokat, kifejlesztették a technikát. Ezekre nagyon odafigyeltek, de egyről sosem vagy alig esik szó: s ez az ügyfélkapcsolatban nélkülözhetetlen ember.Az ember, akinek tudása és értékrendje meghatározza a kapcsolat milyenségét és ezáltal eredményességét is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:14 x 20 cm
Kiadó bagolyvár könyvkiadó kft.
Kiadás éve2001
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:150
BorítóPUHATÁBLÁS
Illusztrációszövegközti rajzokkal és ábrákkal
ISBN9789639197886
Árukód6336857 / 5336029

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Törzsvásárlóknak jár a nyári mínusz!Törzsvásárlóknak jár a nyári mínusz!