Rekettye Gábor
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2023
"Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi...
Szállítási idő:
1-3 munkanap
722 pontot ér
0 | 2020
Hogyan jut el Villányból Tokióba egy okleveles közgazda, hogy aztán milliók szeme láttára adjon át e
Azonnal letölthető
249 pontot ér
0 | ludovika egyetemi kiadó nonpr.kft. | 2009
A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők...
Szállítási idő:
1-3 munkanap
473 pontot ér
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2009
A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon lévő vállalatok éles...
Szállítási idő:
2-4 munkanap
285 pontot ér
0 | kjk-kerszöv | 2004
Örömmel üdvözlöm e könyv megjelenését, hiszen az ár mind ez ideig elhanyagolt területe volt a...
Szállítási idő:
2-4 munkanap
855 pontot ér
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2024
"Az egész ország és a mi térségünk gazdaságának is nagyon fontos részét képezik a kis- és...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2021
"Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a...
Igényelhető
5 | személyes történelem | 2020
Hogyan jut el Villányból Tokióba egy okleveles közgazda, hogy aztán milliók szeme láttára adjon át...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2019
Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Igényelhető
5 | akadémiai kiadó zrt. | 2015
Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2012
"Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2011
Az árak jelentősége a társadalmi lét minden területén növekszik. Az új "világrendben" az...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2009
A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon lévő vállalatok éles...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2008
A magyar gazdaság harmonikus növekedésének kulcskérdése a mikro-, kis- és közepes méretű vállalatok...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2005
A marketingben sok alapkönyv születik. Könyvünk sajátossága, hogy vezérfonala a döntésorientáltság...
Jelenleg nem rendelhető Igényelhető
0 | műszaki könyvkiadó kft. | 2004
A szerző az ár szerepét dolgozza fel gondos elméleti megalapozással és a gyakorlati...
Jelenleg nem rendelhető Igényelhető
0 | complex kiadó jogi és üzleti tartal | 2004
A marketingsorozat tizenhatodik tagjaként megjelenő tanulmánykötetet a szerzők Tomcsányi Pál...
Igényelhető


















A könyv nagyon jó