Vetőmagmarketing és kereskedelem - A marketingkörnyezettől a társadalmi felelősségvállalásig
brandcontrol kft. | 2021 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNY KÖTÉSBEN | 111 oldal
Az Agrárminisztérium támogatásával elkészült Vetőmagmarketing és kereskedelem hiánypótló kötet. Noha a marketing szakirodalommal hosszú polcokat lehet megtölteni, a vetőmag szegmens marketingjét mindeddig nem, vagy csak részlegesen dolgozták fel Magyarországon és külföldön egyaránt.
Bíró János könyvében egy vetőmagvállalat, mint eladó megtervezi és megvalósítja a piacra irányuló marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon. A szerző a vetőmagvállalat környezetének elemzésétől kezdve a marketingkommunikációjának megszervezésén keresztül a társadalmi felelősségvállalásig összegyűjti az értékalkotásra, az értékek közvetítésére, valamint a vásárlóval kialakított személyes kapcsolatokra épített stratégiáját. A könyvben számos marketing és kereskedelmi sajátosság jelenik meg, melyet a szerző személyes vállalati tapasztalataival, gyakorlati példákon keresztül, olvasmányos formában tár az olvasók elé."
A termék megvásárlásával
427 pontot szerezhet
Személyes átvétel 1-3 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 1-3 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | brandcontrol kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2021 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 111 |
Borító | KEMÉNY KÖTÉSBEN |
Súly | 476 gr |
Illusztráció | FOTÓK, INFOGRAFIKÁK, TÁBLÁZATOK |
ISBN | 9786150093246 |
Árukód | 2745677 / 1197914 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
427 pontot szerezhet
Személyes átvétel 1-3 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 1-3 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes