Törőcsik Mária
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2023
"Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi...
Szállítási idő:
1-3 munkanap
722 pontot ér
0 | bagolyvár könyvkiadó kft. | 2000
Napjainkig nem bukkant fel olyan jelentős marketing irodalom, amely megkérdőjelezte volna a...
Szállítási idő:
2-4 munkanap
237 pontot ér
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2022
"Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2019
Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2018
Eladni olyan egyszerű! Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd...
Igényelhető
4.8 | akadémiai kiadó zrt. | 2017
Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2009
Valóban makrancos a vásárló? Úgy tapasztaljuk, hogy igen, az egyik tételnél spórol, a másiknál...
Igényelhető
0 | akadémiai kiadó zrt. | 2006
Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával...
Igényelhető
0 | nemzedékek tudása tankönyvkiadó | 1998
Ez az a könyv, amelyre a Magyarországon működő multinacionális cégek, külföldi vállalkozók és...
Igényelhető
0 | nemzedékek tudása tankönyvkiadó | 1996
A könyvben az ipari marketing sajátosságai mellett, illetve azok által megjelenítve a marketing...
Igényelhető
Véleményem szerint a Self-marketing könyv hiánypótló munka, mind a marketinges kollégák, mind a döntési helyzetben levő személyek sokat profitálhatnak belőle. Törőcsik Mária új megközelítést hozott a téma elméleti háttérének összegzésével, ugyanakkor az érdekes és hasznos gyakorlati példákkal mindenki számára élvezetes olvasmányt készített. Ez egy olyan könyv, aminek az olvasása közben mindenki a saját életén, döntésein is elgondolkodik.











Aki ismeri Törőcsik Mária műveit, tudja, hogy rendre egy lépéssel az aktuális akadémiai trendek előtt jár. Felvállalja azt, hogy tudományos igényességgel írjon arról, ami jelenleg történik körülöttünk, amit még most tapasztalunk, amivel a hazai társadalmi és gazdasági rendszer is még csak ismerkedik. Mindezek különösen igazak a Self-marketing című könyvére, mellyel egy olyan területet helyez keretbe, amivel napjainkban rengeteget foglalkoznak, de valójában az érintett szakemberek többsége is csak levegőben lógva kezeli a témát. Az énmárka, az influencerek, a celebek, az endorsement a XXI. századi marketing szótárának gyakran használt, de ritkán lehatárolt elemei. A könyvet olvasva rájövünk, hogy az egymással szövevényes viszonyban lévő fogalmak mögött mégis létezik egyfajta rendező elv, és tulajdonképpen az egyén érvényesülési vágyának látjuk különböző megnyilvánulási formáit.