Nevek harca

harmopress kft.  | 2014  | puhatáblás, ragasztókötött  |  290 oldal

Libri Antikvárium
Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével? Nagy Krisztina könyve nem szakirodalom a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány. A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó harmopress kft.
Kiadás éve2014
Oldalak száma:290
Súly469 gr
ISBN2399989823426
ÁrukódSL#2108511233
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem