A szerencse stratégiája - 40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben
firehouse reklámügynökség kft. | 2024 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 225 oldal
Andy Nairn, a világ egyik vezető márkastratégája felidézi, mi köze volt egy kutyának a tépőzár feltalálásához; hogyan inspirálta a kis hableány az Amazon egyik híres kampányát; milyen körülmények között született meg Michael Jackson legnépszerűbb albuma, a Thriller. És ami még fontosabb: hogyan tudjuk észrevenni és felhasználni a szerencse által nyújtott előnyöket a márkaépítésben.
Érdekes, izgalmas, tanulságos történetei és esettanulmányai új megvilágításba helyezik a szerencse helyét és szerepét mindannyiunk számára - az üzleti és a való életben egyaránt."
A termék megvásárlásával
599 pontot szerezhet
| Kiadó | firehouse reklámügynökség kft. | 
|---|---|
| Kiadás éve | 2024 | 
| Nyelv | MAGYAR | 
| Oldalak száma: | 225 | 
| Borító | FÜLES, KARTONÁLT | 
| Súly | 374 gr | 
| Fordító | Limdauer András | 
| ISBN | 9786158107952 | 
| Árukód | 2789697 / 1228997 | 
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
599 pontot szerezhet

 
			 
				










































