Marketing - stratégia és menedzsment

alinea kiadó  | 2007  | kemény kötés  |  440 oldal

Libri Antikvárium
A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét. A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 190 Ft

A termék megvásárlásával

219 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2007
Oldalak száma:440
Súly500 gr
ISBN2399971176325
ÁrukódSL#2112054413
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 190 Ft

A termék megvásárlásával

219 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Egy jó történet sosem ér véget!Egy jó történet sosem ér véget!