Magyar Superbrands 2008 - Áttekintés Magyarország vezető B2B márkáiról

budapest  | kemény kötés  |  81 oldal

Libri Antikvárium
A márka is ember - legalábbis mutatja mindazon ismérveket, mint a közösségben, egymással valamilyen kapcsolatban élő emberek többsége. Nem is lehet másképp, hiszen emberekről és emberekhez szól. Dolgozik, pénzt költ, igyekszik magáról minél jobb képet festeni, átöltözik, szórakozik, szórakoztat, aztán - ha tud - megpihen, néhány dicsérő szóra és kényeztetésre éhes. A márka is ember, de legalábbis - miután emberek csinálják embereknek -, maga is emberien viselkedik. Maradva az eredeti hasonlatnál, mint minden ember, ő is elismerésre, szeretetre, megbecsülésre, elfogadottságra, egyszóval reputációra vágyik. A márkák is megszületnek, fejlődnek, házasodnak, különböző életszakaszokba lépnek, vannak jobb és rosszabb korszakaik, gyermekeik születnek, utaznak, le- és áttelepülnek, dolgoznak, pénzt keresnek - és időnként veszítenek. Néhányuk eltűnik, sőt egyesek örökre itt hagynak minket, mások sikeresek, jól alkalmazkodnak, a jég hátán is megélnek, az emberek szeretik őket. Közülük is kiemelkedik néhány ünnepelt sztár, a márkatársadalom krémje - az irigyelt kevesek. Ők a Superbrandek. Legjobbnak lenni felelősséggel is jár. Azt tapasztaljuk, ezt a márkák is érzik, akik egyre többet és komolyabban foglalkoznak az őket körülvevő világ dolgaival, problémáival és értékeivel. A társadalmi felelősségvállalás elválaszthatatlan részévé vált a modern márkaépítésnek. A márkaérték egyik alapvető összetevője ma már a CSR. Idén először ezt az aspektusát is vizsgáltuk a vállalati működésnek, és várakozásainkat meghaladó érdeklődést, valamint együttműködést tapasztaltunk a márkák részéről. A felelősségvállalásban legjobbak büszkék elért eredményeikre, a most indulók pedig tudják, hogy mire törekszenek. Ahogyan az ember is vágyik az ünnepek emelkedettségére, örömére, ugyanúgy a márkáknak is szükségük van jeles napokra. A márkavilág legnagyobb ünnepe az év végén rendezett gála, ahol kiderül, kik kaptak az adott évben Superbrands-címet. A Superbrands-cím védjegy, mely visszaigazolja mindazt a fáradtságot, megvalósult ötletet, ráfordított pénzt és energiát, amit a márkaszakemberek (marketingesek, píárosok, kreatívok, médiások) egy-egy márka felépítésébe belefektettek. Ünnepelje ez a könyv őket, ismerje meg mindenki a legjobbakat, adózzunk elismeréssel a legsikeresebbeknek! Kívánjunk nekik kitartást, szerencsét és jó egészséget! Hiszen a márka is ember.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - karcos borító - kopottas - gyűrődésekkel
Kiadó budapest
Oldalak száma:81
Súly1000 gr
ISBN0669003008392
ÁrukódSL#2106459682
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Bukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestáraBukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestára