Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben
hvg könyvek | 2022 | MAGYAR nyelvű | KARTONÁLT | 367 oldal
"Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve."
Gál Sarolta
stratégiai igazgató, DDB
A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.
A termék megvásárlásával
560 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | hvg könyvek |
---|---|
Kiadás éve | 2022 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 367 |
Borító | KARTONÁLT |
Súly | 660 gr |
Fordító | Pétersz Tamás |
ISBN | 9789635651757 |
Árukód | 2760309 / 1208844 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
560 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes