Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben

gsd hungary kft.  | 2005  | papír / puha kötés  |  170 oldal

Libri Antikvárium
A könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: - Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? - Mit tegyek,ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? - Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? - Mit kell tudnom a tárgyalópartnereimről? - Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? - Miként egyeztethető össze az etika és a siker? - Kit és hogyan kell befolyásolnom? - Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet? Az egyes fejezeteket Szun-ce idézetek színesítik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 590 Ft

A termék megvásárlásával

259 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - foltos - gyűrődésekkel
Kiadó gsd hungary kft.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:170
Súly300 gr
ISBN0669003619932
ÁrukódSL#2108021345
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 590 Ft

A termék megvásárlásával

259 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya