E-mail marketing 1.

bagolyvár könyvkiadó  | 2003  | papír / puha kötés  |  126 oldal

Libri Antikvárium
A könyv elsősorban azoknak a marketingkommunikációs szakembereknek szól, akik valamilyen szinten már használják a tömeges elektronikus levelezést különböző akciók kivitelezésére, de a könyv első része az alapokkal is foglalkozik. A könyv célja, hogy az olvasó elemző- és cselekvőképességét fejlessze, továbbá egyértelmű utat mutasson a különböző megoldásokhoz, és hatékonyabbá tegye őket a marketing kommunikációs területén. A könyvből megismerhetik az e-mail marketing nemzetközi szakmai tendenciáit , hazai cégek tapasztalatait, illetve közérthető nyelven a megoldási módszereket. Soha, egyik kiadványban sem volt ennyi példa, tipp, technika és elemzés, ami ezt a területet illeti.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
kissé deformált
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:126
Súly119 gr
ISBN2399964960443
ÁrukódSL#2110015407
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A gyerekbirodalomA gyerekbirodalom