Marketing alapismeretek
akadémiai kiadó zrt. | 2014 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 452 oldal
alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.
A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok
szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.
E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
A termék megvásárlásával
565 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | akadémiai kiadó zrt. |
---|---|
Kiadás éve | 2014 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 452 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 660 gr |
Illusztráció | FEKETE-FEHÉR ÁBRÁKKAL |
ISBN | 9789630598705 |
Árukód | 2698795 / 1165665 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
565 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes