Digitális gazdaság - Az e-kereskedelem marketinges szemmel

nemzeti tankönyvkiadó rt.  | 2011  | puhatáblás, ragasztókötött  |  376 oldal

Libri Antikvárium
A könyv rövid tartalmi ismertetője: Az e-kereskedelem jelentősége napjainkban vitathatatlan. A szerző könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját, e kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. Úgy strukturálta a művet, hogy használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen. A kiadvány megjelenésével egy időben nyílik meg az interneten - www.digitalisgazdasag.hu címen - a könyvet támogató honlap. Ennek egyik része, amely nyitott, betekintést enged a könyvbe, marketing- és kereskedelmi webhelyeket ajánl, és széles körű linkgyűjteményt mutat. A webhely zárt része a könyvet az oktatói munkájukhoz adaptáló tanároknak nyújt - egy regisztrációs eljárást követően - hasznos segítséget jelentő anyagokat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 29 990 Ft

A termék megvásárlásával

2 999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó rt.
Kiadás éve2011
Oldalak száma:376
Súly600 gr
ISBN2310006852007
ÁrukódSL#2111292120
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 29 990 Ft

A termék megvásárlásával

2 999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power