25 hiba amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek - és hogyan kerülheted el őket

bagolyvár könyvkiadó  | 1997  | papír / puha kötés  |  110 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: - Nem egy üzletkötő teszi fel magának időnként a kérdést: ,,Lehet, hogy saját hibámból vesztettem el ezt az üzletet?" Igen, sokszor pontosan ez történik nem egy keményen dolgozó, szakmáját szerető üzletkötővel. Melyek ezek a hibák és hogyan kerülhetők el? Stephan Schiffman több mint 250 000 üzletkötőt képzett ki olyan cégeknél, mint Airborne Express, AT&T Information Systems, Chemical Bank, Manufacturers Hanover Trust, Motorola, Prudential-Bache, Smith Barney és az U. S. Healthcare. Elnöke a DEI Management Groupnak és szerzője a magyarul is megjelent Bizonyítottan működő hideghívási technikáknak, amely rövid idő alatt népszerű lett a hazai üzletkötők és befektetési tanácsadók körében. - Ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1997
Oldalak száma:110
Súly119 gr
ISBN2399978831593
ÁrukódSL#2109052761
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa