Fogyasztói magatartás - Mintázatok, trendek, alkalmazkodás
Szűcs Krisztián - Törőcsik Mária
"Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig...
bővebben
Budapest, III. kerület Stop Shop Óbuda Könyvesbolt
5 db alatt
Budapest, VIII. kerület Aréna Pláza Bevásárlóközpont
5 db alatt
Budapest, VII. kerület Libri Könyvpalota
5 db alatt
Eredeti ár:
6 300 Ft
Online ár:
5 985 Ft
Szállítás: 1-3 munkanap
Akár ingyen szállítással
A termék megvásárlásával kapható:
598 pont