2007 Nagy kreatív könyv 12.

budapest  | 2007  | vászon  |  271 oldal

Libri Antikvárium
2007-ben tizenkettedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma előző évi vizuális teljesítményének gyűjtőalbuma. Idén, immáron szokásunkhoz híven, követve a kommunikációs szolgáltatások piacának alakulását, tovább bővítettük a könyv tartalmát. A már évek óta megszokott kategóriák mellett idén a korábbinál hangsúlyosabban, szolgáltatástípusok alapján kategorizálva jelennek meg a könyvben a nyomdák, továbbá helyett kaptak a BTL-megoldásokat kivitelező cégek, díszlet- és dekorációgyártó stúdiók is. Abban nem történt semmi változás a korábbi évekhez képest, hogy a Nagy Kreatív Könyvben idén is közreadjuk az összes fontos hazai reklámverseny eredményeit, és beszámolunk azokról a külföldi versenyekről is, amelyeken magyar kreatívok indultak. A kiadvány az elmúlt évek során olyan referenciaalbummá vált, amely egy teljes év reklámpiaci munkáinak összegyűjtésével és bemutatásával megkerülhetetlen munkaeszközévé vált mindenki számára, aki a kommunikációs iparban dolgozik - akár hirdetői, akár ügynökségi, akár médiatulajdonosi oldalon.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
A védőborító sérült.
Kiadó budapest
Kiadás éve2007
Oldalak száma:271
Súly400 gr
ISBN2399957947871
ÁrukódSL#2110823662
Kötésvászon

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya