Tóth Tamás

Nemzetközi marketing

MARKETING SOROZAT

akadémiai kiadó zrt.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  306 oldal

Libri Antikvárium
Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is , ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismeretek ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint a lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás- menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 855 Ft

A termék megvásárlásával

85 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:17 x 24 cm
Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:306
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Sorozat MARKETING SOROZAT
IllusztrációÁBRÁKKAL
ISBN9789630586214
Árukód6301047 / 5300219

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 855 Ft

A termék megvásárlásával

85 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa