Malcolm Mcdonald

A megfelelő marketingterv elkészítése

pécsi direkt kft.  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  198 oldal

Libri Antikvárium
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem igazán érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján nem lehet igazán elégedett? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, akkor erre a könyvre van szüksége. Ne számítson könnyű menetre. Malcolm McDonald kalauza sodró lendületű és provokatív, de a gondolatmenet feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketing tervei, és mit kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között
hogy miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésben;
hogy mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamaténak;
hogy miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
hogy mit kell a tervnek tartalmaznia;
a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról;
az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról;
hogy miként tegye marketingtervét működőképessé.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:16 x 21 cm
Kiadó pécsi direkt kft.
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:198
BorítóPUHATÁBLÁS
ISBN9633689465
Árukód6300565 / 5299737

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa