Pincétől a piacig

mezőgazda kiadó  | 2010  | cérnafűzött, keménytáblás  |  72 oldal

Libri Antikvárium
Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket. 1. alapelv: a vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása. 2. alapelv: folyamatos koncentrálás a célcsoportra. 3. alapelv: legyenek erősségeink. 4. alapelv: használjuk ki a piaci lehetőségeket. 5. alapelv: legyenek határozott elképzeléseink. 6. alapelv: jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni. 7. alapelv: nem szabad szem elől téveszteni a célokat. 8. alapelv: ragaszkodni kell a tervekhez. 9. alapelv: mindent meg kell tenni a jó célcsoportért. 10. alapelv: az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó mezőgazda kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:72
Súly209 gr
ISBN2399966519991
ÁrukódSL#2110520064
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa