Alulról építkező marketing

bagolyvár könyvkiadó  | 1998  | papír / puha kötés  |  174 oldal

Libri Antikvárium
AI Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Elso könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkezo marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben. A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének elso lépéseként a felso vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetok a megvalósításnál alkalmazott taktikákat. A szerzok határozottan más véleményen vannak. Meggyozo példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1998
Oldalak száma:174
Súly300 gr
ISBN2310002952947
ÁrukódSL#2109495753
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Popper Péter: Várj, amíg eljön az órádPopper Péter: Várj, amíg eljön az órád