Törőcsik Mária

Self-marketing - Személy és marketing kapcsolatok

akadémiai kiadó zrt.  | 2017  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  295 oldal

Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is.
Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani.

Veres Zoltán
egyetemi tanár
Pannon Egyetem
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 940 Ft

A termék megvásárlásával

494 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2017
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:295
BorítóKARTONÁLT
Súly484 gr
IllusztrációFEKETE-FEHÉR FOTÓKKAL,ÁBRÁKKAL
ISBN9789634541486
Árukód2710551 / 1171788

Vásárlói értékelések, vélemények

(4 vélemény)
Kuráth Gabriella
2018. 01. 30.

Véleményem szerint a Self-marketing könyv hiánypótló munka, mind a marketinges kollégák, mind a döntési helyzetben levő személyek sokat profitálhatnak belőle. Törőcsik Mária új megközelítést hozott a téma elméleti háttérének összegzésével, ugyanakkor az érdekes és hasznos gyakorlati példákkal mindenki számára élvezetes olvasmányt készített. Ez egy olyan könyv, aminek az olvasása közben mindenki a saját életén, döntésein is elgondolkodik.

Dr. Pronay Szabolcs
2018. 02. 09.

Aki ismeri Törőcsik Mária műveit, tudja, hogy rendre egy lépéssel az aktuális akadémiai trendek előtt jár. Felvállalja azt, hogy tudományos igényességgel írjon arról, ami jelenleg történik körülöttünk, amit még most tapasztalunk, amivel a hazai társadalmi és gazdasági rendszer is még csak ismerkedik. Mindezek különösen igazak a Self-marketing című könyvére, mellyel egy olyan területet helyez keretbe, amivel napjainkban rengeteget foglalkoznak, de valójában az érintett szakemberek többsége is csak levegőben lógva kezeli a témát. Az énmárka, az influencerek, a celebek, az endorsement a XXI. századi marketing szótárának gyakran használt, de ritkán lehatárolt elemei. A könyvet olvasva rájövünk, hogy az egymással szövevényes viszonyban lévő fogalmak mögött mégis létezik egyfajta rendező elv, és tulajdonképpen az egyén érvényesülési vágyának látjuk különböző megnyilvánulási formáit.


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 940 Ft

A termék megvásárlásával

494 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat