A reklám fogalomtára

Társaságban mindig akad jó néhány olyan közös beszédtéma, amelynek mindenki „szakértője". Ezek a „szakértett" területek többnyire a foci, a politika, a nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor kiegészült a reklámokkal. Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú, cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak... bővebben
Utolsó ismert ár:
2 365 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása
Olvasói értékelések
A véleményeket és az értékeléseket nem ellenőrizzük.
Nincs értékelés
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
Eredeti ár: 4 990 Ft
Online ár: 4 740 Ft
Kosárba
Törzsvásárlóként:
474 pont
Eredeti ár: 4 990 Ft
Online ár: 4 740 Ft
Kosárba
Törzsvásárlóként:
474 pont

Eredeti ár: 3 790 Ft
Online ár: 3 600 Ft
Kosárba
Törzsvásárlóként:
360 pont

Eredeti ár: 4 900 Ft
Online ár: 4 655 Ft
Kosárba
Törzsvásárlóként:
465 pont

Események

H K Sz Cs P Sz V
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
ChatBot