Az ár a marketingben
kjk-kerszöv | 2004 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA | 342 oldal

Dr. Tomcsányi Pál, akadémikus
A Magyar Tudományos Akadémia Marketing Bizottságának elnöke.
A gyakorlati szakember számára örömteli esemény az árakkal foglalkozó szakkönyv megjelenése. Utoljára akkor jelent meg magyar nyelven ilyen könyv, amikor a vállalati árak nagyrészt központi tervezésből levezetett technikai funkciót jelentettek. Különösen üdvözölhető, hogy a könyv az elméleti megalapozás mellett a gyakorlati szakemberek számára is világos eligazítást ad az árak megállapítására és menedzselésére. A piaci ár meghatározása a fejlesztés kezdeti szakaszaiban, előrejelzése az életciklus egészére, az árrugalmasság vizsgálata - ezek mind olyan kérdések, amelyek a vállalkozások számára döntő jelentőségűek. Különös fontosságot ad a témának a küszöbön álló európai csatlakozás. Úgy gondolom, hogy a könyv olyan meghatározó alapmű, amelynek minden vállalati szakember - a vállalkozás méretétől függetlenül - könyvespolcán helye van.
A termék megvásárlásával
855 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Állapot: | Jó |
---|---|
Méret: | 19 x 25 cm |
Kiadó | kjk-kerszöv |
Kiadás éve | 2004 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 342 |
Borító | KEMÉNYTÁBLA |
Illusztráció | táblázatokkal, grafikonokkal |
ISBN | 9789632246918 |
Árukód | 6300543 / 5299715 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
855 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes