Laura L. Phd Brooks  |  Richard Owen

A legfőbb kérdés megválaszolása - Avagy hogyan forradalmasíthatja vállalkozását a Valós Ügyféltámogatottság módszere

aqua pr fordító és szolgáltató kft.  | 2013  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  324 oldal

Mekkora valószínűséggel ajánlaná ezt a céget barátainak vagy kollégáinak? - tette fel a kérdést Fred Reicheld a 2006-ban megjelent, A legfőbb kérdés című könyvében, gyökeresen átalakítva ezzel az ügyfél-elégedettségi programok hagyományos megközelítési módját. Bevezette a rossz profi-t és a jó profi-t fogalmát, az ügyfélhűség mérésére pedig egy minden addiginál gyorsabb és pontosabb módszert dolgozott ki, melynek segítségével egy kvantitatív mérőszámmal (a Valós Ügyféltámogatottság) jelölhető ki a hűség kiindulási értéke, majd számszerűsítve is nyomon követhetővé válnak az üzletmenetben eszközölt változások hatásai. A kérdés megválaszolását lehetővé tévő módszer kidolgozásában Richard Owen és Laura Brooks is közreműködött. A kötetben Owen és Brooks valós esettanulmányok sokaságán keresztül mutatja be, hogyan ültethető át a Valós Ügyféltámogatottság ismeretanyaga a gyakorlatba a különféle típusú szervezetek esetében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 840 Ft

A termék megvásárlásával

284 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aqua pr fordító és szolgáltató kft.
Kiadás éve2013
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:324
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly488 gr
ISBN9789630866590
Árukód2466314 / 1095473

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 840 Ft

A termék megvásárlásával

284 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!