Self-marketing - Személy és marketing kapcsolatok

Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is.... bővebben
Válassza az Önhöz legközelebb eső átvételi pontot, és vegye át rendelését szállítási díj nélkül, akár egy nap alatt!
Budapest, X. kerület Árkád Könyvesbolt 1. emelet
bolti készleten
Budapest, VII. kerület Libri Könyvpalota
5 db alatt
Budapest, XIII. kerület Duna Plaza Bevásárlóközpont, I. emelet
5 db alatt
Összes bolt mutatása
5% kedvezmény! Kosárba
5 200 Ft
4 940 Ft
Szállítás: 1-3 munkanap Akár ingyen szállítással
A termék megvásárlásával kapható: +494 pont
Olvasói értékelések
1 értékelés
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!
Olvasói értékelések
Dr. Pronay Szabolcs
Aki ismeri Törőcsik Mária műveit, tudja, hogy rendre egy lépéssel az aktuális akadémiai trendek előtt jár. Felvállalja azt, hogy tudományos igényességgel írjon arról, ami jelenleg történik körülöttünk, amit még most tapasztalunk, amivel a hazai társadalmi és gazdasági rendszer is még csak ismerkedik. Mindezek különösen igazak a Self-marketing című könyvére, mellyel egy olyan területet helyez keretbe, amivel napjainkban rengeteget foglalkoznak, de valójában az érintett szakemberek többsége is csak levegőben lógva kezeli a témát. Az énmárka, az influencerek, a celebek, az endorsement a XXI. századi marketing szótárának gyakran használt, de ritkán lehatárolt elemei. A könyvet olvasva rájövünk, hogy az egymással szövevényes viszonyban lévő fogalmak mögött mégis létezik egyfajta rendező elv, és tulajdonképpen az egyén érvényesülési vágyának látjuk különböző megnyilvánulási formáit.
Kuráth Gabriella
Véleményem szerint a Self-marketing könyv hiánypótló munka, mind a marketinges kollégák, mind a döntési helyzetben levő személyek sokat profitálhatnak belőle. Törőcsik Mária új megközelítést hozott a téma elméleti háttérének összegzésével, ugyanakkor az érdekes és hasznos gyakorlati példákkal mindenki számára élvezetes olvasmányt készített. Ez egy olyan könyv, aminek az olvasása közben mindenki a saját életén, döntésein is elgondolkodik.

Események

H K Sz Cs P Sz V
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6