Stratégiai és üzleti tervezés - Stratégia, tervezés, módszerek
akadémiai kiadó zrt. | 2014 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 180 oldal
A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.
A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja:
- küldetés és jövőkép megfogalmazása
- vállalati szintű stratégiák választéka
- portfolió stratégiák
- üzletági szintű versenystratégiák
- stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák
A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.
Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.
A termék megvásárlásával
331 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | akadémiai kiadó zrt. |
---|---|
Kiadás éve | 2014 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 180 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 270 gr |
Sorozat | MENEDZSMENT |
Illusztráció | ÁBRÁKKAL |
ISBN | 9789630594738 |
Árukód | 2486336 / 1105707 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
331 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes