XXI. század és nevelés

osiris kiadó  | 2002  | kemény kötés  |  352 oldal

Libri Antikvárium
Egyre sürgetõbb az igény arra, hogy az intézményes nevelés az oktatást kognitív motívumok, készségek és képességek fejlesztésének érdekében végezze, hogy a kognitív kompetencia, más szóval az értelem kiművelése központi céllá, mindennapi feladattá váljon. Ez a könyv ennek a sürgetõ igénynek a szükségességérõl, lehetõségérõl, feltételeirõl és feladatairól szól. A pedagógia elméletében és gyakorlatában hasznosítható forrástudományok és az empirikus pedagógiai kutatások eredményeinek felhasználásával, a fejlõdést rendszerképzõdésként, optimalizálódásként és hierarchizálódásként (reprezentatív újraírásként) értelmezve ismerteti a kognitív, a szociális, a perszonális kompetencia fejlesztendõ motívum-, képesség- és készségrendszereit, azok alapvetõ fajtáit és készleteteit, a fejlesztés lehetõségeit és feladatait.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó osiris kiadó
Kiadás éve2002
Oldalak száma:352
Súly720 gr
ISBN2399955338572
ÁrukódSL#2110853361
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kriminálisan jó válogatásKriminálisan jó válogatás