Reklám és pszichológia a webkorszakban

kommunikációs akadémia könyvt.  | 2012  | cérnafűzött, keménytáblás  |  402 oldal

Libri Antikvárium
Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz. Az igazi meglepetés azonban, hogy nincs benne múlt idő. Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek "kötelező olvasmány". De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó kommunikációs akadémia könyvt.
Kiadás éve2012
Oldalak száma:402
Súly850 gr
ISBN2310011944414
ÁrukódSL#2112093254
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 790 Ft

A termék megvásárlásával

479 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Bettina Göring: Drága bácsikám Bettina Göring: Drága bácsikám