Marketing és PR alapismeretek

műszaki könyvkiadó  | 2008  | papír / puha kötés  |  198 oldal

Libri Antikvárium
A modulrendszerű képzés bevezetése újabb szakmai kihívások elé állítja a marketinget oktató szaktanárokat, hiszen a szükséges elméleti ismeretek átadásán kívül gyakorlati feladatokkal, szemelvényekkel, forrásanyagokkal is színesíteniük kell a tananyagot. Az esettanulmány-gyűjtemény követi a modul követelményrendszerének felépítését, Új elem a könyvben a statisztikai rész: a grafikonok, táblázatok fajtáinak bemutatása mellett az adatok értelmezéséhez szükséges statisztikai mutatószámok képletét és értelmezését is tartalmazza.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - név/ajándékozási beírással
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2008
Oldalak száma:198
Súly400 gr
ISBN2399991060598
ÁrukódSL#2108162043
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem