Gerilla marketing (az üzleti siker kézikönyve)

haszon lapkiadó kft.  | 2008  | papír / puha kötés  |  221 oldal

Libri Antikvárium
Feltétlenül létre kell hoznia saját marketingtervét ahhoz, hogy sikeres legyen a marketing világában. De miként fogjon hozzá a munkához? Kutasson, ássa bele magát a legapróbb részletekbe, és töprengjen sokat. Gondoljon arra: a siker és a kudarc közti különbség sokszor kizárólag a marketingtervezésen múlik. Van egy szó, amit mostantól érdemes használnia és jól megértenie, s ez a szó a pozicionálás. A pozicionálás lényege annak a piaci szegmensnek a pontos meghatározása, amelyet a vállalat kínálatával meg akar célozni. Például egy légitársaság akkor kezdte a tevékenységét, amikor a repülés mély válságban volt. Alapos marketingtervének köszönhetően az új légitársaság meghökkentő gyorsasággal indult növekedésnek. Piaci pozicionálásával azt sugallta önmagáról, hogy olyan új, sűrű járatszámú repülőtársaságként száll versenybe, amely elhagyta működéséből a felesleges sallangokat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 490 Ft

A termék megvásárlásával

349 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó haszon lapkiadó kft.
Kiadás éve2008
Oldalak száma:221
Súly200 gr
ISBN2399980996716
ÁrukódSL#2111593751
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 490 Ft

A termék megvásárlásával

349 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Jamie Kern Lima: Te magad vagy a csodaJamie Kern Lima: Te magad vagy a csoda