A sportvezetés, -szervezés és a sportmarketing alapjai

jgyf kiadó  | 2009  | puhatáblás, ragasztókötött  |  138 oldal

Libri Antikvárium
"A társadalmak politikai, gazdasági, kulturális állapotának hű tükörképe a sport, ezért a társadalmi változások a sportban is érvényesülnek. A mai Magyarországon ezek a változások hullámzó ütemben, de a demokratizálódás a piacgazdaság irányába mutatnak. A testnevelés és sport különböző színterei és szintjei nagyon komoly értéket teremtenek, melyek az egyén és a társadalom számára is hasznosak, eladhatóak."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó jgyf kiadó
Kiadás éve2009
Oldalak száma:138
Súly239 gr
ISBN2399983865699
ÁrukódSL#2111204020
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya