A politika tömegmarketingje - demokrácia a gyártott imázsok korában

bagolyvár könyvkiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  199 oldal

Libri Antikvárium
A szerzo második könyve e nagyon fontos témában. Nemcsak a politikusok számára következo olvasmány, de mindazok számára is, akik világosan akarják látni, miként alkalmazhatók információs korszakunk nagy hatékonyságú marketingmódszerei a köz érdekében - vagyis a demokrácia erosítésére, és hogyan alkalmazhatók a köz ellenére - manipulációs céllal, szuklátóköru pártpolitikai, személyes politikusi és kormányzati célokkal.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 500 Ft

A termék megvásárlásával

150 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:199
Súly400 gr
ISBN2399972247017
ÁrukódSL#2111106116
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 500 Ft

A termék megvásárlásával

150 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya