Végné Faddi Andrea

Marketing 12. osztály - Marketingkommunikáció

műszaki könyvkiadó kft.  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  282 oldal

A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközzel igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 555 Ft

A termék megvásárlásával

255 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó műszaki könyvkiadó kft.
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:282
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly410 gr
ISBN9789631660074
Árukód2049175 / 1069458

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 555 Ft

A termék megvásárlásával

255 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power