Hinduizmus és média a 21. században
l' harmattan kft. | 2024 | MAGYAR nyelvű | KARTONÁLT | 134 oldal
Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.
Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak.
A termék megvásárlásával
284 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | l' harmattan kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2024 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 134 |
Borító | KARTONÁLT |
Súly | 188 gr |
ISBN | 9789636460792 |
Árukód | 2779259 / 1222448 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
284 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes