Stephan Schiffman

25 hiba, amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek - és hogyan kerülheted el őket?

bagolyvár könyvkiadó kft.  | 1990  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  110 oldal

Libri Antikvárium
25 szokás, ami üzletkötőket kiemelkedően sikeressé tesz.
Minden területen találkozhatunk üzletkötőkkel, akik kiemelkednek társaik közül. Ugyanazt a terméket, ugyanazt a szolgáltatást értékesítik, ugyanazokkal a vevőjelöltekkel beszélnek, mint társaik, mégis sokkal eredményesebbek náluk. Hogyan csinálják?
25 hiba, amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek.
Nem egy üzletkötő teszi fel magának időnként a kérdést: Lehet, hogy saját hibámbjól vesztettem el ezt az üzletet? Igen, sokszor pontosan ez történik nem egy keményen dolgozó, szakmáját szerető üzletkötővel. Melyek ezek a hibák és hogyan kerülhetők el?
Stephan Schiffman több mint 250 000 üzletkötőt képzett ki olyan cégeknél, mint Airborne Express, AT&T Information Systems, Chemical Bank, Manufacturers Hanover Trust, Motorola, Prudential-Bache, Smith Barney és az U. S. Healthcare. Elnöke a DEI Management Groupnak és szerzője a magyarul is megjelent Bizonyítottan működő hideghívási technikáknak, amely rövid idő alatt népszerű lett a hazai üzletkötők és befektetési tanácsadók körében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 855 Ft

A termék megvásárlásával

85 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:9 x 18 cm
Kiadó bagolyvár könyvkiadó kft.
Kiadás éve1990
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:110
BorítóPUHATÁBLÁS
ISBN9789639071131
Árukód6303975 / 5303147

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 855 Ft

A termék megvásárlásával

85 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa