Reklám és társai

A könyv áttekinti a promóció legfontosabb területeit, a klasszikus eszközöktől (pl. újsághirdetés) kezdve egészen a legújabb, szinte még kipróbálatlan lehetőségekig (szájreklám, Internet, e-mail), elemezve a közelmúlt megannyi sikeres és kevésbé sikeres akcióját. A könyv elsősorban a vállalkozóknak szól, akik szeretnék hatékony promóciós politikával... bővebben
Utolsó ismert ár:
826 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása
Olvasói értékelések
Nincs értékelés
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!

Események

H K Sz Cs P Sz V
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5