Businessmarketing-menedzsment - Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
akadémiai kiadó zrt. | 2016 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 376 oldal
Dr. Veres Zoltán
tanszékvezető egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém
Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: ,,A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."
Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.
az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke
A termék megvásárlásával
522 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | akadémiai kiadó zrt. |
|---|---|
| Kiadás éve | 2016 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 376 |
| Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
| Súly | 560 gr |
| Sorozat | MARKETING SOROZAT |
| Illusztráció | ÁBRÁKKAL, TÁBLÁZATOKKAL |
| ISBN | 9789630595346 |
| Árukód | 2586163 / 1141935 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
522 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes














































