Malota Erzsébet

Marketing nemzetközi színtéren - Esettanulmányok hazai és külföldi piacokról

alinea kiadó  | 2015  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  216 oldal

"A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig.
"
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 752 Ft

A termék megvásárlásával

375 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2015
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:216
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly462 gr
IllusztrációTÁBLÁZATOKKAL
ISBN9786155303883
Árukód2648241 / 1151729

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 752 Ft

A termék megvásárlásával

375 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa