A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad
athenaeum kiadó kft. | 2016 | MAGYAR nyelvű | KARTONÁLT RAGASZTÓKÖTÉS VISSZAHAJLÓ FÜLLEL | 320 oldal
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
A termék megvásárlásával
331 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | athenaeum kiadó kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2016 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 320 |
Borító | KARTONÁLT RAGASZTÓKÖTÉS VISSZAHAJLÓ FÜLLEL |
Súly | 490 gr |
ISBN | 9789632935256 |
Árukód | 2659483 / 1153990 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
331 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes