Klausz Melinda

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

kozossegi-media.com  | 2019  | MAGYAR nyelvű  | FÜLES, KARTONÁLT  |  374 oldal

"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 4 800 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 560 Ft

A termék megvásárlásával

456 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kozossegi-media.com
Kiadás éve2019
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:374
BorítóFÜLES, KARTONÁLT
Súly550 gr
ISBN5901234123457
Árukód2730711 / 1187530

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 4 800 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 560 Ft

A termék megvásárlásával

456 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!