A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?
kozossegi-media.com | 2019 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 374 oldal
Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!
Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.
A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
A termék megvásárlásával
456 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | kozossegi-media.com |
|---|---|
| Kiadás éve | 2019 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 374 |
| Borító | FÜLES, KARTONÁLT |
| Súly | 550 gr |
| ISBN | 5901234123457 |
| Árukód | 2730711 / 1187530 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
456 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes

























