Király Béla

Nagy marketing szótár

optimum marketing  | 2011  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA  |  794 oldal

A Nagy marketing szótár egy minden korábbinál teljesebb, korszerűbb, hiánypótló mű, mely közel 6000 marketinggel kapcsolatos, vagy a mindennapi marketingmunka során előforduló szó, kifejezés szakszerű magyarázatát tartalmazza jól áttekinthető és érthető formában. A szerző és a szakmai lektorok személye a garancia arra, hogy ebben az igényes és átfogó munkában mindenki megtalálja a számára érdekes és hasznos tudnivalókat. A könyv külön előnye, hogy az alapfogalmak és elméleti kifejezések mellett a napjainkban használatos divatos és új keletű szavak, így például az online marketinggel kapcsolatos fogalmak is megtalálhatók benne. A kiadvány nemcsak a gyakorló marketingszakembereknek nyújt kiváló segítséget, hanem mindazok számára is, akik meg szeretnék érteni vagy ismerni a marketingszakma lényegét és nyelvhasználatát.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
7 590 Ft

A termék megvásárlásával

759 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó optimum marketing
Kiadás éve2011
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:794
BorítóKEMÉNYTÁBLA
Súly1320 gr
ISBN9789632185880
Árukód2223818 / 1079712

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
7 590 Ft

A termék megvásárlásával

759 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power