Hans-Georg Hausel

Titkok a vevők fejében

grabowski kiadó kft.  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  218 oldal

Libri Antikvárium
Miért van nagyobb befolyása a vásárlói döntésekre egy keksz ropogósságának vagy egy sör felbontásakor hallható szisszenésnek, mint mikor a fogyasztók csak elméletben választanak?
Miért tartanak 20 milliónál több háziállatot Németországban?
Miért a szupermarketek bejáratához helyezik a zöldség-gyümölcs részleget?
A vásárlók döntéseiben a legnagyobb szerepet olyan programok játsszák, amelyekről nem is tudnak, amelyek az evolúció során alakultak ki bennük. Ezek a fogyasztók agyából mozgatják a szálakat.
A Titkok a vevők fejében a legfrissebb agykutatások fényében mutatja be, hogyan lehet a márkáknak páholyhelyet szerezniük a fogyasztók fejében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 180 Ft

A termék megvásárlásával

418 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:16 x 23 cm
Kiadó grabowski kiadó kft.
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:218
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
FordítóUrbán Mária
ISBN9789630655644
Árukód6283830 / 5283002

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 180 Ft

A termék megvásárlásával

418 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa