Vásárlói magatartás - EMBER ÉS ÉLMÉNY ÉS A FELADAT KÖZÖTT
akadémiai kiadó zrt. | 2009 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 320 oldal
Valóban makrancos a vásárló? Úgy tapasztaljuk, hogy igen, az egyik tételnél spórol, a másiknál luxus-kiadásra vállalkozik, de nem következetes ebben sem. Az új magatartású vásárlók új kérdéseket tesznek fel a marketing szakmának, az új válaszokhoz új gondolatok, új érzékenység szükséges.
Ez a könyv átfogja a vásárlói magatartás legfontosabb területeit, a szerző által megfogalmazott izgalmas modell segíti a befolyásoló tényezők hatásának, a vásárló háziasszonyok lelkivilágának megértését, végeredményben a vállalati marketingdöntések meghozatalát.
A szakma művelőinek, a témákör tanulóinak, a fogyasztói társadalom működése iránt érdeklődőknek ajánlom ezt az empátiával megírt munkát azzal a jóleső érzéssel, hogy reményeim szerint együtt osztozunk az igényes olvasmány élményében.
Tomcsányi Pál, az MTA rendes tagja
A termék megvásárlásával
451 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | akadémiai kiadó zrt. |
---|---|
Kiadás éve | 2009 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 320 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 780 gr |
ISBN | 9789630583978 |
Árukód | 2123005 / 1021127 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
451 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes