Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartástrendek

MARKETING SOROZAT

akadémiai kiadó zrt.  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  360 oldal

Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű „biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak "kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak. A gazdaság minden területén erősödő verseny ugyanis igen gyorsan "kiszavazza" azokat, akik nem vagy nem eléggé, netán nem elég sebesen tájékozódnak jelenlegi és jövőbeni vásárlóikról. A fogyasztói trendkutatás technikáiba, eredményeibe való bepillantás viszont kiváló lehetőséget nyújt ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat igazán vonzóvá tegyük, mondjuk az "élménykereső csajok", az "ökospiritiszták", az immár "reklámeszközként működő férfitestek tulajdonosai" vagy éppen a "rezignált szenior szinglik" számára.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:360
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly750 gr
Sorozat MARKETING SOROZAT
ISBN9789630583305
Árukód2123204 / 1021264

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 512 Ft

A termék megvásárlásával

451 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat