Daniel S. Janal

Online marketing kézikönyv

bagolyvár könyvkiadó kft.  | 2002  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  428 oldal

Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap. Daniel S. Janal könyve a legkíválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó bagolyvár könyvkiadó kft.
Kiadás éve2002
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:428
BorítóFŰZVE
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789639071933
Árukód2115757 / 1019380

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat