Üzleti Patika 4 - Hasznos alap TONKönyv hálózatépítőknek Mesterfokon

studium bt.  | 2008  | papír / puha kötés  |  304 oldal

Libri Antikvárium
Tartalomjegyzék I. fejezet: Hozzáállás vagy attitűd Mit jelent a hozzáállás? Mikor kell megfelelő hozzáállást kialakítanod az üzletedhez? Milyen önkorlátozó megjegyzések ronthatják a hozzáállásodat? Miért fontos a jó hozzáállás ebben az üzletben? Milyen a jó hozzáállás a céghez? Milyen a jó hozzáállás a termékekhez? Milyen a jó hozzáállás a vevőkhöz? Milyen a jó hozzáállás a vezetőidhez? Milyen a jó hozzáállás a munkatársaidhoz? Milyen a jó hozzáállás a munkához? Milyen a jó hozzáállás a tanuláshoz? Milyen a jó hozzáállás az eszközökhöz? Milyen a jó hozzáállás a problémákhoz? Milyen a jó hozzáállás a kudarchoz? Milyen a jó hozzáállás a sikerhez? Milyen a jó hozzáállás a változásokhoz? Mit jelent az attitűd a vállalkozásban? II. fejezet: Tanulás és tudás Miért fontos a tudás? Mi a tudás szerepe a hálózatépítésben? Miért van szükség a te ismereteidre? Hogyan segíthetsz a döntésben? Hogyan tanulhatsz ebben az üzletben? Honnan szerezhetsz megfelelő tudást? Mi a könyvek szerepe? Hogyan függ össze a tudás és a magabiztosság? Hogyan függ össze a tudás és a siker? III. fejezet: Konzultáció Milyen formában kommunikálj az MLM üzletben? Mit jelent a konzultáció a szponzoroddal? Hogyan készülj fel a szponzoroddal való konzultációra? Miről beszélj szponzoroddal a konzultáción? Mit kérdezz a szponzorodtól a konzultáción? Hogyan beszélj a céljaidról? Mikor kérj konzultációt? Milyen szabályai vannak a konzultációnak? Milyen témákról ne beszélj a konzultáción? Mikor ne kérj konzultációt a felső vonaladtól? Mit jelent a konzultáció az üzlettársaiddal? Hogyan készülj fel az üzlettársaddal való konzultációra? Kivel konzultálj? Miért határozd meg a rendelkezésedre álló időt? Mivel készülj a konzultációra? Miről beszélj a konzultáción? Milyen kérdéseket tegyél fel a konzultáción? Miről adj információt a konzultáción? Mit jelent a csoportos konzultáció? Mikor tarts csoportos konzultációt? Kit hívj meg csoportos konzultációkra? Miről beszélj a csoportos konzultáción? Miről ne beszélj a csoportos konzultáción? Kivel ne konzultálj? IV. fejezet: Versenytársak Kik a versenytársaid? Mi a különbség konkurencia és versenytárs között? Miért kell ismerned a versenytársaidat? Kivel engedd összehasonlítani magadat? Miért érdemes megismerned versenytársaid erősségeit és gyengéit? Kikkel érdemes versenyezned? Hogyan építs a versenytársaid erősségeire? Mivel építheted fel a különbséget a versenytársaidhoz képest? Miért ne minősítsd a versenytársaidat? Hogyan építhetsz arra, ha a vevőd elégedett az egyik versenytársaddal? Mit jelent a referencia a versenyhelyzetben? Mit tanulhatsz abból, ha mégis alulmaradsz? Hogyan adj esélyt egy későbbi folytatásnak? Mit tegyél a tisztességtelen versenytársakkal? V. fejezet Referenciák Mi a referenciák értéke? Mit nyújt a referencia általában? Mit jelent a vevő számára a referencia? Miért mondják, hogy a referencia objektív érv? Hogyan segít a referencia a vevők pozícionálásában? Hogyan segít a referencia a vásárlói döntés megvédésében? Hogyan segít a referencia az üzletépítésben? Mit nyújt a számodra a referencia? Mit jelent a referencia az MLM vállalkozásokban? Hogyan lehetsz te magad a termékeid referenciája? Kik lehetnek a termékeid referenciái? Hol találhatsz referenciákat az üzletépítéshez? Milyen referenciákat kínálnak az MLM vállalkozások? Hogyan érdemes gyűjtened a referenciákat? Hogyan bánj a referenciákkal? VI. fejezet Távolsági szponzorálás Mit jelent a távolsági szponzorálás? Melyek a távolsági szponzorálás előnyei? Melyek a távolsági szponzorálás hátrányai? Miről ismerheted fel a kulcsembert? Mire kell figyelned a távolsági szponzorálásnál? Milyen módszerekkel fokozhatod a távolsági szponzorálás hatékonyságát? Milyen kapcsolatot tarts fenn távolsági szponzoráltjaiddal? VII. fejezet. Elektronikus kereskedelem Hogyan működik a személyes kapcsolatokra épülő MLM üzletágban ez a személytelen online kapcsolat? Miért választják sokan az elektronikus csatornát? Milyen hátrányai vannak az elektronikus kereskedelemnek? Kik fognak Interneten keresztül vásárolni? Kik nem fognak Interneten keresztül vásárolni? Mi az online eszközök szerepe a kapcsolattartásban? Mire lehet használni az online eszközöket a hálózatépítésben? Melyek az online kapcsolatok hátrányai? VIII. fejezet Az MLM buktatói Mi jellemzi az MLM buktatóit, és hogyan viszonyulj hozzájuk? Miért veszélyes, ha hiányzik a pozitív belső tartásod egy negatív környezetben? Miért veszélyes, ha te magad sem hiszed el, hogy jövedelmező hálózatot tudsz felépíteni? Miért veszélyes, ha nem bízol a termék eladhatóságában? Melyek a személyes teljesítményed csökkentésének a buktatói? Miért veszélyes, ha hiányzik a motivációd? Miért veszélyes, ha nem vagy önzetlen, és mikor légy önző? Miért veszélyes, ha önelégült vagy? Mi történik, ha nem fogadod el a szponzorodat? Miért nem elég, ha csak a barátaidat vonod be a vállalkozásodba? Milyen veszélyekkel jár, ha nem akarsz együttműködni? Mi tegyél, ha egy munkatársad eltűnik, de később újra jelentkezik? Miért ne minősíts más MLM vállalkozásokat? Hogyan kerüld el a másolódás buktatóit? Miért veszélyes, ha abbahagyod a tanulást? Miért veszélyes, ha abbahagyod a munkát? Miért veszélyes azt gondolnod, hogy itt majd mások dolgoznak helyetted? Miért veszélyes, ha nem hiszel a befektetett munkád eredményében? Miért baj az, ha a munkára koncentrálsz, és nem az eredményre? Miért ne dolgozz azokkal, akik nem akarják? Miért ne dolgozz mások helyett? Milyen problémát jelenthet, ha a mélységben építesz szélességet? IX. A hálózatépítés etikája Milyen etikátlanságokat kerülj el saját hálózatodban? Mit tegyél azokkal, akik etikátlanul viselkednek? Mit érdemes tenned, ha te is etikátlanul viselkedtél? Mit tehetsz, ha egy cég viselkedik etikátlanul? Hogyan lehet kideríteni, melyik hálózat etikus, és melyik nem?
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó studium bt.
Kiadás éve2008
Oldalak száma:304
Súly300 gr
ISBN2310013292216
ÁrukódSL#2112202544
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Iklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatbanIklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatban