Nagy Judit

Társadalmi innováció a pannon városokban I.

felsőbbfokú tanulmányok intézete  | 2017  | papír / puha kötés  |  170 oldal

Libri Antikvárium
"Nagy Judit empirikus vizsgálatokra alapozva, meggyőzően érvel amellett, hogy a pannon városok történelmi tapasztalatuk, kultúrájuk, innovációs készségük és hálózati kapcsolataik alapján ideális környezetet jelentenek a pannon térség felemelkedéséhez." Dr. Nyárády Gáborné Tartalomjegyzék: Bevezető 1. Témafelvetés, célok 1. 1. A tanulmány célja 1. 2. Háttér 1. 3. Kérdések 1. 4. Milyen fogalmakra épül a társadalmi innováció gyakorlata? 1. 5. A vizsgált téma környezeti lehatárolása 1. 6. Módszertan 1. 7. Mennyiben jelent sajátos környezetet a pannon táj? 2. Alámerülés - avagy mit kereshetünk és találhatunk a "felszín alatt", azaz területitőke-ereklyék a pannon városokban 2. 1. A társadalmi innováció tényezői 2. 2. Pannonizmus - kulturális és társadalmi értékek 2. 2. 1. Lakossági identitás 2. 2. 2. Pozitív gondolkodás, hajlandóság mint pszichológiaitőke-elem 2. 2. 3. Pannon jegy - mint szimbolikus tőkeelem 2. 2. 4. Helyi tényezők, körülmények 2. 3. A helyi környezet materiális tőkéje a tudatosan alakított, eredeti táj 2. 3. 1. A klíma és annak változása 2. 3. 2. Tudatosan alakított úthálózat 2. 4. A helyi tőke humánerőforrásai: az egyén, a hősök, a példaképek, a közösségek, a vezetők, a társadalmi művészek 2. 4. 1. Egyéni teljesítmények, hősök, tudósok, művészek, példaképek imázsalakító szerepe 2. 4. 2. Helyi közösségek 2. 4. 3. Közösségi rehabilitáció 2. 4. 4. Helyi vezetés 2. 4. 5. Tapintható kreativitás és eredményei 2. 5. A pannon lélek vezérelte tárgyiasult értékek 2. 5. 1. Házak, várak, kastélyok 2. 5.2. Agrárium 2. 5. 3. Kézművesség, helyiérték-teremtés 2. 5. 4. Eredetmondák mint a pannon lélek őrzői 2. 5. 5. Zenei, nyelvi emlékek 2. 5. 6. Sport 2. 6. Lehet-e egy térségnek szelleme, kollektív szellemi teljesítménye? - azaz létezik-e a pannon genius? 2. 7. Társadalmi felvevőpiac, serkentő és gátló tényezők 2. 8. Kapcsolati tőke 2. 9. Innovátorok szerepe 3. Tudás, módszerek, eszközök 3. 1. Tudás mint társadalmi innovációs tényező 3. 2. Kollektív társadalmi tudat és a tudás interakciója 3. 3. Potenciálanalízis 3. 4. Problématérkép, potenciálmenedzsment 3. 5. Pr-technikák: involválás, kommunikációpartnerség-szervezés 3. 5. 1. Érzékenyítés, közösségfejlesztés, önképalakítás 3. 5. 2. Pannon szimbolikus térségi arculat kialakítása - arculat, imázs, marketing a pannon térségfejlesztés érdekében 3. 5. 3. Direkt és indirekt hatótényezők 3. 6. Feladatvezérelt hálózatok a pannon térségben - városi fogaskerekek rendszere 3. 7. Kommunikáció, médiajelenlét: a "szupermost generáció" megszólítása 4. Összefoglaló 5. Javaslatok 6. Zárszó 7. Mellékletek Irodalomjegyzék Bibliográfia
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 700 Ft

A termék megvásárlásával

170 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó felsőbbfokú tanulmányok intézete
Kiadás éve2017
Oldalak száma:170
Súly289 gr
ISBN2399978172542
ÁrukódSL#2112008288
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 700 Ft

A termék megvásárlásával

170 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Fábián Janka: A remény szerelmeseiFábián Janka: A remény szerelmesei