Stratégia, Termékpolitika, Termékdesign

akadémiai kiadó  | 2005  | kemény kötés  |  181 oldal

Libri Antikvárium
A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában. Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia megvalósításában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését. Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégiai feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozicíók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 590 Ft

A termék megvásárlásával

259 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:181
Súly200 gr
ISBN2310002330660
ÁrukódSL#2109545991
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 590 Ft

A termék megvásárlásával

259 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya