Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában
magánkiadás | 2020 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA | 383 oldal
Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.
A termék megvásárlásával
380 pontot szerezhet
Személyes átvétel 1-3 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 1-3 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | magánkiadás |
|---|---|
| Kiadás éve | 2020 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 383 |
| Borító | KEMÉNYTÁBLA |
| Súly | 630 gr |
| Illusztráció | KÉPEKKEL |
| ISBN | 9786150093925 |
| Árukód | 2743663 / 1196442 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!



































