Press& PR. A médiatevékenység . A szervezeti és az üzleti kommunikáció alapjai

mediaware bt.  | 2005  | karton  |  482 oldal

Libri Antikvárium
Sokan megkerülhetetlennek tartják a kommunikációs szakmák tanulásában e könyv elődjét, a Press című kötetet. Azt reméljük, hogy ez a vélemény csak erősödni fog ezzel a lényegesen bővített, csaknem száz képpel, ábrával, táblázattal gazdagított kiadással. A szerző figyelembe vette a tömegkommunikáció változásait, a mobilkommunikáció térhódítását, a szórakoztatási szempontoknak a médiában való előretörését. Friss esetek elemzésén keresztül mutatja meg a manipuláció jelenlétét. Áttekinthető osztályozási szempontokat ad, életszerű hírszerkesztési megoldásokat kínál, beavat a szerkesztőségi munka szervezésének, a nyomdai kiadványok gondozásának műhelytitkaiba. A kötet módszertani részében az eddigiekhez képest is gyakorlatiasabb és sokrétűen illusztrált műsorkészítési, filmforgatási ismeretekkel találkozik az érdeklődő.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 900 Ft

A termék megvásárlásával

290 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó mediaware bt.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:482
Súly850 gr
ISBN2399972152953
ÁrukódSL#2110931390
Kötéskarton

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 900 Ft

A termék megvásárlásával

290 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem